תפריט
יצירתיות בשיווק וחיזוק מותג
- שיווק מחוץ לקופסא – מונע מדמיון וגמישות, מאפשר ל"היכנס לראש" של כמה שיותר סוגי לקוחות, מייצר ערוצים חדשים ומפתיעים. הוא גם מעורר השראה, מייצר שיתופי פעולה עם שותפים עסקיים חדשים ומאופיין בפרסום מקורי הצד את העין. יחד נצמח משיטות שיווק ומהלכי פרסום מתוחכמים של אחרים, נייצר עסקאות עם גורמים משלימים בענף ונתחיל לבלוט. נותיר חותם.
דוגמא: על דמיון מעורר השראה, יצירתיות ככלי שיווקי
לחצו וגלו »
אדריכל מקורי דמיין בריכת שחייה המייצרת אשליה אופטית "במגעה" עם השמים" על גג מלון בסינגפור. אטרקציה שמכניסה הון ומהווה השראה לרבים.
דוגמא: יצירתיות בשיווק
לחצו וגלו »
סמנכ"לית שיווק של חברת הפופים מנסה לשווא להתמודד עם כאביה במהלך טיפול שיניים. היא קופצת את ידה ומאגרפת בשנית, הפעם בדמיונה עם כדור פוף קטן. למחרת בבוקר היא תסגור עסקה עם מפיץ ציוד לרופאי שיניים כך שממחר כל פציינט במרפאות השיניים שבמדינה, יקבל כדור פוף להפגת המתח (stress ball) עם הלוגו עליו.