תפריט
שיפור במכירות
- השראה למכירות– מכירה דורשת ל"היכנס לנעלי" הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, להבין את הרגליהם, יכולותיהם ובעיקר צרכיהם – כל אלה דורשים השראה, דמיון בריא, תעוזה וגמישות מחשבתית. אלה הזרזים המאפשרים לצאת מקפאון ולייצר רווחים. לחדש. יחד נקבל זריקת השראה ממהלכים יצירתיים בתחום, נשפר ביצועים ונייצר ערוצי מכירה אפקטיביים ומפתיעים עבורכם.
- המכירות לא ממריאות? ייתכן ומשהו בתפישה של הצוות דורש רענון. לראות דברים אחרת. להתגמש. נגדיל את המכירות באמצעות שתפ"ים עסקיים עם גורמים שירוויחו ממה שיש לכם להציע.
- שימוש בחושים– איש מכירות מיומן מתמקד בשפת הגוף של הלקוח כחלק מהליך הפלירטוט איתו. כאשר אתה מאמן את החושים, אתה לומד לזהות מהלכים עסקיים שנעלמו מעיניך: משפט אגבי שהמזכירה אמרה, משוב לקוח שצד את עיניך, מהלך שנקט בו מתחרה שלך. יחד, נוסיף עוד כלי עבודה לנדן המכירות שלך: שימוש בחושים.
דוגמא: דמיון ככלי מצמיח מכירות בעולם הטכנולוגי
לחצו וגלו »
צוותי הפיתוח של iPhone דמיינו את צרכני הקצה שלהם: אדריכל, מורה, מוסיקאי וכיוב'- ואז פיתחו "אחורנית" את הפיצ'רים באופן שונה כך שיעניקו ערך מוסף בעבודתם הייחודית לתחומם. עתה הנייד של כ"א מהם מכיל יכולות שונות המתאימות לצרכיהם.
דוגמא: שיתוף פעולה עסקי מבוסס השלמת יכולות
לחצו וגלו »
סמנכ"ל המכירות בחברה המוכרת פופים עוצם את עיניו ומדמיין את עצמו שרוע על פוף הממוקם על הדק שבמרפסת. החל משבוע הבא יצרן הדקים הגדול במדינה ייתן פוף מתנה לכל לקוח שרוכש דק. את התמחור יעשו כבר בחכמה מאחורי הקלעים...